Osvrt na Student Day festival

Piše
Lovorka Ibrić

svibnja 31, 2015

Ovogodišnji “Student Day Festival” pokazao nam je i dokazao zašto je Rijeka najbolji izbor za takvu manifestaciju.

Sunčano poslijepodne obilježile su sportske igre i brojni štandovi studentskih udruga popraćeni glazbom na gradskom korzu. Sretni i znojni ljudi energično su igrali košarku i mali nogomet dok su se drugi veselili vježbanju na mini trampolinu. Cijeli dan se osjećala party vibra u zraku, kao da su svi stanovnici grada studenti koji željno iščekuju večernji program i druženje kraj mora. Na vanjskoj pozornici skupljalo se sve više ljudi nakon 19:00 sati noseći sa sobom pune torbe pića i hrane zagrijavajući se uz domaće punk-rock snage – Pasi, Sillycons i zagrebačku Grettu. Već oko 21:00h riva je bila krcata, jedva se prolazilo i mogli smo čuti naglaske iz gotovo svih dijelova Hrvatske.

Dok smo se progurali do šatora s hranom i pićem, Frenki i Sassja iz susjedne nam BiH, nažalost su završili svoj nastup. Redari i policija su na svu sreću uspješno držali sve pod kontrolom čak i za vrijeme “poganja” u gužvi pred pozornicom dok je sviralo Hladno Pivo. Problem je bio nedostatak prostorija za obavljanje nužde te se većina ljudi morala snalaziti na svakakve načine i na svakom uglu.

Atmosfera se ponovno podigla kada je na binu stao Davor Gobac sa Psihomodo Popom i zapjevao “Ramonu” koju nismo uspjeli čuti od brojne publike koja je euforično “zavijala”. Na jungle flooru u “KBS Warehouseu” zabavljali su nas tvrdi zvukovi drum’n’bassa domaćih snaga. Sve popularniji drum’n’bass duo iz Velike Britanije, Sigma, svirao je na glavnoj bini čak do 5 sati ujutro, nismo toliko izdržali pa smo propustili vidjeti i The Night Express Band, no čuli smo ih kroz otvoren prozor dok je sunce ponovno izlazilo.

Kaotičnost, glazba, prazne boce, omoti od bureka, pizza i famoznog pizza bureka iz kultne pekare “Kod braće” ostali su za svima nama koji smo bili dio ove nevjerojatne manifestacije, proslave pravog studentskog života.